Apple začal vysílat první iPhone 5s spot s názvem Metal Mastered. Televizní reklama se zaměřuje na proudící zlaté barvy tvarující eleganci designu pláště iPhone 5s, který se odjistí prstem pro zobrazení iOS 7 domovskou obrazovku pomocí funkce home goods stores otisku prstu Touch ID, jíž se nový iPhone chlubí. Diskuze také nastala u přehrávání písně O La La La od Goldfrapp home goods stores v pozadí, jež je používána téměř u každé reklamy Apple. Ostatně proč ne. Reklama byla poprvé viděna během nedělního vysílání NHL.
Video a zdroj: Apple Video ze dne: 4.11.2013 Autor článku: Irena Šmitáková Téma: Apple , iPhone , média , mobil , produkt , reklama , technika , telefon Sdílejte odkaz na video na: odešlete na e-mail:
LaCie Sphère je externí disk jako věštecká koule 06.01.2014
TASCHEN kniha Design for Obama
LLEV sklenice na vodu Decci čiré
šéfredaktor: Ondřej Krynek e-mail: play@DesignVid.cz mobil: +420 775 292 729 magazin: www.DesignMag.cz e-shop: www.DesignBuy.cz RSS kanál: www.DesignVid.cz/feed statistika: home goods stores 1441 videí rekord: 3656 diváků/den on-line: 5 diváků
webdesign, grafika a správa www.DesignPro.cz
No comments:
Post a Comment